woensdag 19 oktober 2011

Zussenkaart

Vandaag op deze toch wel regenachtige dag heb ik mijn zussen kaartje afgemaakt, het idee komt van het blog van Dorcas Designs en ik vond het z'n leuk idee dat ik er wel iets mee moest doen.


Het idee van de vouwkaart komt van het blog van Creadin daar kan ook het patroon van de kaart gevonden worden.



Het afdrukje is van Mo Manning



En het papier is als ik het goed heb van Making Memories


Voor de binnenkant heb ik weer een tekst via internet opgezocht en een vakje leeg gelaten om zelf te beschrijven.

4 opmerkingen:

  1. This is a wonderful card. I love that you put a card on a card, so there is somewhere hidden for a personal message. Just love it. Hugs lin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart Miranda ziet er leuk uit, ook mooie gedichtjes gebruikt, daar zal ze blij mee zijn.
    Ook je boekenleggers helemaal toppie mooie kleuren voor gbruikt.
    Gefeliciteerd met je prijs bij het Derwent blog.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk kaartje, wat fijn dat jullie gezellig samen geknutseld hebben !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een super leuke kaart.
    ben gelijk even op het blog wezen kijken hoe je die kaart maakt en heb hem ook gelijk uitgeprint. vind het echt een super leuke kaart

    groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen