maandag 10 oktober 2011

Boekkaart 2

Dit is het tweede boekkaartje welke ik gemaakt heb, deze is groter dan de eerste en ik heb deze voor mijn tante haar verjaardag gemaakt en gevuld met stempel afdrukjes.


De voorkant van de boek kaart.



De achterkant van de kaart met een gedichtje.



De binnenkant als deze open is.
(niet mijn allermooiste foto, zoals te zien is)



De rechter binnenkant, wederom is het tafereeltje in een soort van 3D opgewerkt maar heb ik er bij deze een transparante sheet voor gemaakt zodat ik er stempel afdrukjes in kan doen zonder het tafereeltje te beschadigen.



En tot slot de linkerkant met achter de flap een labeltje, helaas ben ik vergeten om van het labeltje een foto te maken.

1 opmerking:

  1. Wat een prachtige boekkaart en een goed idee om dat sheet ertussen te verwerken !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen