zondag 14 november 2010

Kreadoe

Gister zijn ik mijn moeder en mijn tante naar de Kreadoe geweest, het was erg gezellig en en we hebben een hoop gezien en ook gekocht.
we hebben een hoop nieuwe leuke dingen gezien en weer een hoop inspiratie opgedaan.



Mijn moeder ik en tante met al onze aankopen, dat moet natuurlijk op de foto :D




Al mijn aankopen, ik heb papier, enveloppen (17x17), EZ, black magic paper, Magnolia magazine, magnolia stemepltjes, en nog meer stempels van het merk viva en home sweet home, een nestabilitie, 2 Crealies malletjes, 3 kleuren embossing poeder, paper shaper van EK, perfect pearls mists, mini mister en nog een nieuwe kit van de olba gekocht.

Ik ben vanochtend al druk bezig geweest met het maken van bloemetjes met mijn nieuwe spulletjes. Foto's volgen snel.

1 opmerking:

  1. Hoi Hoi
    Het was leuk zaterdag he ik heb net een nieuw kaartje geplaatst het ging goed bedankt nog doei doei Joke

    BeantwoordenVerwijderen