zaterdag 8 oktober 2016

Tijdje geleden,

Nu is het echt heel lang geleden dat ik voor het laatst een bericht heb geplaatst, moet ook zeggen dat het maken van kaarten helemaal stil is komen te liggen. Vind het erg jammer maar had totaal geen inspiratie meer en ook eigenlijk niet z'n zin. Ik heb natuurlijk op creatief vlak niet stil gezeten, hou nu eenmaal van freubelen dus ben ik gaan haken. Ik had z'n klein haakpakketje gekocht en dacht dat kan ik wel, nou niet dus ik kwam er niet uit. Dus via youtube ben ik gaan kijken hoe dat je moet haken en ben ik dat gaan proberen, uiteindelijk lukte me het ook zo niet helemaal dus heb ik mijn moeder gevraagd mij een beetje te helpen. En die kwam al snel langs met een bolletje wol en een bijpassende haaknaald, en op deze manier heb ik wat basis steken geleerd dankzij mijn moeder en een beetje via youtube. Nadat ik dat onder de knie had ben ik de crochet along van 2015 gaan mee haken, natuurlijk ging dat niet heel erg snel en heb ik het niet helemaal bij kunnen houden. Maar zo kreeg ik het haken wel wat beter onder de knie en leerde meteen wat steken.
Uiteindelijk is dit het resultaat waar ik ben blijven steken, want opeens zag ik allemaal leuke projectjes en wilde ik van alles gaan maken, deze deken wil ik ooit nog wel eens gaan afmaken. Ik ben onder andere knuffels gaan haken, een aantal Lalylala's deze vind ik echt enorm schattig en heel erg leuk om te maken.
Dit was mijn allereerste knuffel, zeker niet perfect maar dat maakt niet uit.
Op dit moment ben ik bezig met een omslagdoek, deze haak ik voor iemand op bestelling, het is de lente sjaal welke via wolplein te verkrijgen is. Ik vind het een erg mooi patroon en hij haakt lekker weg.
Ik dacht de hoeveelheid bolletje katoen goed ingeschat te hebben maar helaas, ben nu bij mijn laatste bolletje aanbeland en vind hem nog veel te klein, heb denk ik wel het dubbele aantal bollen nodig, dus maar snel bijbestellen. Dit is eigenlijk tot nu toe waar ik mee bezig ben, laatst stond ik in een winkel met een scrabblokje in mijn handen en toen begon het toch wel weer een beetje te kiebelen om ook weer bezig te gaan met kaarten maken, dus wie weet.

2 opmerkingen:

  1. Hallo Miranda, jij had bij mij een layout aangevraagd maar ik weet niet waar ik hem naartoe moet sturen. Kan jij mij je mail-adres nog even geven?
    Groetjes, Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Miranda, jij had bij mij een layout aangevraagd maar ik weet niet waar ik hem naartoe moet sturen. Kan jij mij je mail-adres nog even geven?
    Groetjes, Sieta

    BeantwoordenVerwijderen